Tako kot že nekaj let želimo tudi letos v spomladanskem terminu ponuditi pomoč študentov_k s Pedagoške fakultete v Ljubljani pri premagovanju bralnih težav.

S študent(kam)i Specialne in rehabilitacijske pedagogike Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani vam v pomladnih mesecih letošnjega leta nudimo trening vedenjsko kognitivne metode za izboljšanje branja avtorice mag. Nade Anić, klinične psihologinje iz Zagreba.

Metoda je primerna za otroke 2. (ki so se brati pričeli že v prvem razredu in že berejo vezano), 3., 4. in 5. (eventualno tudi 6.) razreda devetletne osnovne šole, ki imajo pri branju težave zaradi različnih vzrokov, kot npr. disleksije, hiperkinetične motnje in motnje pozornosti, težav z motivacijo …

Naloga študentov pri izvajanju metode je, da vodijo otroke in starše od stopnje do stopnje, trening pa nato po navodilih z otrokom vsak dan izvajate starši sami! (Ker se je v preteklih letih dogajalo, da so starši pričakovali neposredno pomoč študentov, naj poudarimo, da trening izvajate starši ob vodenju in po navodilih študentov).

Predvidenih je 4 do 5 srečanj z otrokom in z vami starši na vašem domu, na katerih bodo študenti vam staršem posredovali navodila in način dela pri izvedbi treninga, starši pa boste nato dnevno izvajali 10-minutni trening. Starši, ki jih tovrstna pomoč zanima, naj v spletnem obrazcu navedejo svoje podatke in podatke otroka. Če ste iz kraja, od koder je tudi naša študentka oz. študent, vas bomo kontaktirali in nato podatke posredovali študentu oz. študentki, ki bo z vami stopila/-a v stik. Prednost bodo imeli tisti, ki bodo prej posredovali podatke.

Pomoč je individualna in brezplačna, saj sodi v sklop obveznosti študentov. Otroci, ki bi potrebovali pomoč, so lahko iz Ljubljane ter ostalih krajev, od koder so naši študenti (posodobljeni seznam krajev je v spletnem obrazcu). Začetni seznam razpoložljivih krajev objavljamo tukaj:

Povezava do obrazca za vnos podatkov: (zaradi zadostnega števila prijav smo obrazec zaprli za vnose)

Projekt koordinira dr. Milena Košak Babuder


(Skupno 912 obiskov, današnjih obiskov: 1)
Dostopnost