Učenci s SUT – skriti primanjkljaji, skriti zakladi (zbornik)

skritiprimanjkljaji2007

Avtorji: Gavin Reid, Marija Kavkler, Stephen G. Viola, Milena Košak Babuder, Lidija Magajna


 

Predgovor zbornika: V Društvu BRAVO smo vedno zelo veseli, ko nam uspe izdati novo knjigo. Knjigo Učenci s specifičnimi učnimi težavami: skriti primanjkljaji – skriti zakladi smo pripravljali dalj časa, saj smo združili prispevke različnih avtorjev iz različnih držav. Prepričani smo, da vsako ozaveščanje laične in strokovne javnosti odstrani kakšno oviro na življenjski poti oseb s specifičnimi učnimi težavami.

Davidova življenjska zgodba vas bo dodatno motivirala za branje knjige. David spada med tiste redke osebe s specifičnimi učnimi težavami, ki so pripravljene javno razkriti svojo življenjsko zgodbo, kako se spopadati z disleksijo. Vsaka taka pripoved pa pomaga številnim drugim osebam s specifičnimi učnimi težavami bolje razumeti svoje težave in jih motivira za iskanje uspešne poti pri izobraževanju in socialnem vključevanju.
Razumevanje vzrokov težav, ovir in primanjkljajev na poti do izobraževalne uspešnosti in socialne vključenosti otrok in mladostnikov s specifičnimi učnimi težavami je zelo pomembno, vendar to ni dovolj.

Otrokom in mladostnikom s specifičnimi učnimi težavami moramo omogočiti, da se uspešno učijo in vključujejo v socialno okolje, ker to zmorejo. Seveda pa zato potrebujejo pomoč staršev, učiteljev in številnih drugih strokovnih delavcev. Le-ti jim lahko pripravijo pogoje in prilagoditve, ki jim omogočajo učenje na njim lasten način. Vse to smo avtorji skušali vključiti v knjigo, ki jo imate pred sabo.
Zahvaljujemo se vsem avtorjem, ki so poklonili svoje avtorske pravice društvu BRAVO in sponzorjem, ki so finančno podprli izdajo knjige.

Predsednica Društva BRAVO, dr. Marija Kavkler


VSEBINA:

  • David: Polpismenost v naši družini
  • Gavin Reid: Disleksija: Napotki za učitelje in starše
  • Marija Kavkler: Specifične učne težave pri matematiki
  • Stephen G. Viola: Senzorna integracija – smernice za ocenjevanje in intervencije za učitelje
  • in druge strokovne delavce
  • Milena Košak Babuder: Neverbalne specifične učne težave – prilagoditve in strategije poučevanja
  • pri vzgojnih predmetih
  • Lidija Magajna: Prepoznavanje in razumevanje nadarjenih učencev s specifičnimi motnjami učenja

 

Knjiga trenutno ni dobavljiva.


(Skupno 1.932 obiskov, današnjih obiskov: 1)

Orodna vrstica za dostopnost