Tako kot zadnja tri leta, želimo tudi letos v pomladanskih mesecih ponuditi pomoč študentov s Pedagoške fakultete v Ljubljani pri premagovanju bralnih težav.

S študenti Logopedije in surdopedagogike Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani vam v mesecu marcu, aprilu in maju nudimo trening vedenjsko kognitivne metode za izboljšanje branja avtorice mag. Nade Anić, klinične psihologinje iz Zagreba. Metoda je primerna za otroke 2. (ki so se brati pričeli že v prvem razredu), 3., 4. in 5. (eventualno tudi 6.) razreda devetletne osnovne šole, ki imajo pri branju težave zaradi različnih vzrokov, kot npr. disleksije, hiperkinetične motnje in motnje pozornosti, težav z motivacijo …

Naloga študentov pri izvajanju metode je, da vodijo otroke in starše od stopnje do stopnje, trening pa nato po navodilih vsak dan izvajate z otrokom starši sami. (Ker se je v preteklih letih dogajalo, da so starši pričakovali neposredno pomoč študentov, naj poudarim, da trening izvajate starši ob vodenju in po navodilih študentov). Predvidenih je 4 do 5 srečanj z otrokom in starši na vašem domu, na katerih bodo študenti vam staršem posredovali navodila in način dela pri izvedbi treninga, starši pa boste nato dnevno izvajali 10-minutni trening. Starši, ki jih tovrstna pomoč zanima, naj to sporočijo na e-naslov: milena.kosak-babuder@guest.arnes.si

Pomoč je individualna in brezplačna, saj sodi v sklop obveznosti študentov. Otroci, ki bi potrebovali pomoč, so lahko iz Ljubljane ter ostalih krajev, od koder so naši študenti (prečrtani kraji so že zasedeni);

  • Naklo,
  • Škofja Loka,
  • Zagorje,
  • Novo mesto, Trebnje,
  • Trzin,
  • Mengeš,
  • Domžale,
  • Kamnik,
  • Maribor,
  • Ormož,
  • Gornja Radgona
  • Ajdovščina,
  • Litija,
  • Jesenice, Lesce,
  • Vrhnika,
  • Celje.

Share on FacebookEmail this to someoneTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInShare on Google+Print this page