Tako kot zadnja tri leta, želimo tudi letos v jesenskih mesecih ponuditi pomoč študentov s Pedagoške fakultete v Ljubljani pri premagovanju bralnih težav.
Še vedno nadaljujemo s pomočjo študentov pri izboljševanju branja s pomočjo vedenjsko kognitivne metode za izboljšanje branja avtorice mag. Nade Anić, klinične psihologinje iz Zagreba. Za tiste, ki metode še ne poznate, vam posredujemo še krajši opis dela oz. sodelovanja študentov.
Metoda je primerna za otroke 2. (ki so se brati pričeli že v prvem razredu in že berejo vezano), 3., 4. in 5. (eventualno tudi 6.) razreda devetletne osnovne šole, ki imajo pri branju težave zaradi različnih vzrokov, kot npr. disleksije, hiperkinetične motnje in motnje pozornosti, težav z motivacijo …
Naloga študentov pri izvajanju metode je, da vodijo otroke in starše od stopnje do stopnje, trening pa nato po navodilih z otrokom vsak dan izvajate starši sami! (Ker se je v preteklih letih dogajalo, da so starši pričakovali neposredno pomoč študentov, naj poudarim, da trening izvajate starši ob vodenju in po navodilih študentov). Predvidenih je 4 do 5 srečanj z otrokom in starši na vašem domu, na katerih bodo študenti vam staršem posredovale navodila in način dela pri izvedbi treninga, starši pa boste nato dnevno izvajali 10 minutni trening. Starši, ki jih tovrstna pomoč zanima, naj sporočijo na e-naslov milena.kosak-babuder@guest.arnes.si domači naslov, ime in starost otroka (razred) ter svojo telefonsko številko.
Če ste iz kraja, od koder je tudi naša študentka oz. študent, bom podatke posredovala študentu oz. študentki, ki vas bo kontaktiral/-a.
Pomoč je individualna in brezplačna, saj sodi v sklop obveznosti študentov. Otroci, ki bi potrebovali pomoč, so lahko iz Ljubljane ter ostalih krajev, od koder so naši študenti;
- Celje,
- Kamnik,
- Ptuj,
- Moravče,
- Maribor.
(Skupno 268 obiskov, današnjih obiskov: 1)