Kako naj naredim to? (K. Javornik)

KAKO NAJ NAREDIM TO? − Knjižica z nasveti za delo na področju izvršilnih funkcij učenca

Priročnik je napisala Karmen Javornik, mag. prof. spec. in reh. ped., ilustriral in oblikoval pa ga je Gregor Matijec, mag. inž. arh.

Tako v šoli kot v vsakdanjem življenju potrebujemo spretnosti o tem, kako nekaj narediti, ali kako nekaj narediti najbolj optimalno in s tem učinkovito. Uspeh in počutje posameznika v šoli sta poleg vsebinskih znanj odvisna tudi od tega, kako učinkovito zna razmišljati in delovati. Pri tem gre za spretnosti izvršilnih (imenovanih tudi eksekutivnih) funkcij. Nekateri otroci in mladostniki tovrstne spretnosti uspešno uporabljajo, brez da bi se predhodno izraziteje posvečali razvijanju le-teh, za druge pa lahko prav šibkosti na področju izvršilnih funkcij predstavljajo oviro, zaradi katere niso tako uspešni in zadovoljni s svojim delovanjem, kot bi lahko bili.

Z namenom, da bi otroke in mladostnike kar se da opolnomočili na področju izvršilnega funkcioniranja,  je bila pripravljena knjižica z naslovom »Kako naj naredim to? – Knjižica z nasveti za delo na področju izvršilnih funkcij učenca«. V njej lahko najdete nasvete in konkretne strategije, kako učencu pomagati pri razvijanju izvršilnih funkcij na petih ključnih področjih, pomembnih za uspešno delo v šoli: (1) Naredi načrt, (2) Uredi, (3) Spomni se, (4) Poglej še drugače in (5) Bodi sam svoj vodja.

Priročnik je v prvi vrsti namenjen učiteljem in staršem, v pomoč in podporo pri izzivih na tem področju pa bo tudi učencem samim.

Knjižico z nasveti za delo na področju izvršilnih funkcij dopolnjuje tudi igra Lahko naredim to, ki je priložena knjižici in je namenjena učencem za razvijanje in urjenje izvršilnih funkcij. Igro Lahko naredim to sestavlja 60 kartic razdeljenih v 5 sklopov (Naredi načrt, Uredi, Spomni se, Poglej še drugače, Bodi sam svoj vodja) in 2 vrsti žetonov (beli in črni žetoni).

Cena izvoda za nečlane je 20 EUR.

Članska cena je 18 EUR.


(Skupno 1.517 obiskov, današnjih obiskov: 1)
Dostopnost